Dobra lokalizacja
Biuro znajdujące się w dobrej lokalizacji to nie tylko kwestia wygody, ale również większej siły przebicia podczas negocjacji biznesowych. Podmiot dysponujący dobrze zlokalizowanym biurem daje swoim kontrahentom do zrozumienia, że traktuje ich poważnie, oraz że nie zadowala się półśrodkami, że można liczyć na jego pełen profesjonalizm w każdym aspekcie współpracy. W Polsce niewątpliwie najbardziej prestiżową lokalizację stanowi centrum stolicy, jednak ceny tamtejszych nieruchomości odstraszają nawet dużych zagranicznych klientów. Są też firmy, które swoje siedziby stawiają w znacznej odległości od centrów dużych miast, stawiając na prywatność. Tym niemniej najlepsze biura do wynajęcia to te z widokiem na starówkę, ruchliwe arterie lub morze. Dzielnica biurowców z widokiem na morze ma w najbliższych latach powstać w Gdyni na dawnych terenach przemysłowych. Co wyjdzie z tego projektu – czas pokaże, wydaje się jednak, że prowadzenie negocjacji biznesowych przy takim widoku zza okna może być dobrym pomysłem.